Replici :-))

Azi am chef de postat, de scris muuuuulllltttt ,dar despre ce ?
Ieri am avut cateva discutii despre postul cu stiluri si vreau sa spun inca o data ca eu nu critic pe nimeni, e o tara libera in care poti face ce vrei,doar un lucru nu suport : sa nu aduci si mai multa prostie in tara asta ! e deja destula !
Azi vreau sa scriu despre cele mai dese replici ale adolescentilor
Fetele :
* Sunt cea mai urata !
* Nu ies afara,uite ce par am !
* Ce curva !
* Ce fain e ala !
* Esti porcos !
* OMG !
* E gay!
* Vreau asta [papuci / haine / accesorii]
* Nu stiu cu ce sa ma imbrac !
Vreau sa mai adaog inca 2 replici ale unor foste colege:
Ioana : Fa-ma sa ma ridic !
Ana : Mã Copile, tu esti prost ?

Baietii :
* Ce buna e frate !
* Nu mai am bani.
* Hai la bere/meci !
* Nu pot ,ies cu prietena
* Ba coae/tete … !
* Ce mix beton !
*Ai mei au plecat,facem un bairam?
*Am uitat prezervativul,dar nu face nimic .
* Doar azi si incetez.
Daca aveti si alte replici va rog sa le scrieti ! Multumesc ! :-* [o melodie de suflet :-* Respect !]

RimeZic – cu gandul la ea
Am citit ieri pe un forum niste chestii foarte funny am ras cu lacrimi :))
*****
O prietena nu avea internet. Era pe la vremea de glorie a dial-up-ului. Dupa ce i-am explicat cum e cu modemul, cum se conecteaza, etc.. Parea convinsa, trebuia doar sa aprobe tatal ei. Asta din urma nu a fost de acord deoarece… „trebuie sa fie ceva ilegal!”

Dupa o alta discutie (un fel de lupta cu morile de vant.. adica CMZ – cooperativa munca in zadar – ca „pai tata a zis ca e ilegal, etc etc etc”), ajungem la un final favorabil internetului. Apoi apare bomba:

„Da` ce fac eu cu internetu` daca nu am imprimanta?!” *****

Sau replici de genul :

Viorel Catarama: “Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989″

Loredana Groza: ““Pe la voi prin Chisinau trece Volga, nu ? Cum ? Nu mai trece ?”

Ea: „Ai mai văzut meciul ăsta, nu?”.

Eu: „Nu, că e în direct”.

Ea: „Ba l-ai mai văzut! Uite, Dică are tot tricoul ăla”.

Mama către mine: „Sper să nu mor cînd are UTA meci, că tu amîni înmormîntarea!”

Publicat în Fără categorie

3 gânduri despre „Replici :-))

  1. eu pe la 4 am adormit,acum nu mai scriu
    k iar ma doare burta 😐 mama masi…
    scriu mai incolo sper :*.
    Ap` mie mi si frica sa ma uit la Lady gAga:-j…laso`n plata domnului,ca nici ea nu mai stie ce sa faca cum sa faca :-j

Lasă un răspuns

