Movies.

Movies . comedii,horror,drame,actiune, toate ce le-am vizionat si mi-au ramas in minte o sa vi le recomand in urmatorul post.

Sa incepem cu ce-mi place : HORROR :

– seria Elm Street – filme vechi cu istorie,foarte bune

– seria Friday 13 – la fel

– seria Saw – filme pe care daca nu le vezi ai trait degeaba.

– Case 39 – bunicel pentru cei pasionati de psihologia omului

– The exorcism of Emily Rose – the real movie- Unborn – god job !

– Paranormal Activity – a biiiigggg  bowlllll shittttt !

– One missed call – pentru cei carora le plac horrorurile clasice

-Cube – gen Saw

ACTIUNE :

-Blood  -The last vampire -foarte frumoasa poveste

– Seria Resident Evil – filmele mele de suflet

– Kidulhood & Adulthood – am plans la filmele astea ca un copil.desi e vorba despre droguri.

– Avatar – a bowl shit !

– Twilight – siropoase,horror,actiune nici regizorii nu stiu :))

– A beautiful mind – va spun cu mana pe inima ca merita vazut

– Iluzionistul – la fel e the best

COMEDII :

– Kung Fu Panda -animatie traznita

– How High  si The hangover cele mai faine comedii 🙂  

– American Pie -cele mai comerciale filme

– Little man –  god job !
– Year one – comedie clasica .

Cam atat imi amintesc la ora asta. Si am si lipsa de inspiratie asa ca scuzati-ma . 😦

Guten Nacht !

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „Movies.

  1. Eu una cred ca puteam sa traiesc si fara „Saw” :)). Unu si doi mi-au ajuns, apoi am dormit pe mine. La fel si cu „Vineri 13” si „Cosmar pe Elm Street”… daca se opreau la 1 hai 2 nu se mai cadea in lamentari inutile.
    Sa vezi si seria „Halloween”, 1 cel putin. Cred ca ti-ar placea :).

Lasă un răspuns

