.for someone special.

Da, nu am dormit toata noaptea si acum ma doare capul. Am stat aiurea,am meditat,am plans,am ras. Vreau sa dedic aces post pentru o persoana importanta pentru mine. [- ea –

http://dennideniii.blogspot.com/]

* Mi-e dor de 15 februarie 2009.

* Mi-e dor de budinca de biscuiti a mamei tale.

* Mi-e dor de filmul Unborn.

* Mi-e dor de ” kill musca” la ora 3 dimineata.

* Mi-e dor de ouale aruncate pe geam.

* Mi-e dor de ziua Taniei.

* Mi-e dor de cabana.

* Mi-e dor de de ziua mea.

* Mi-e dor de sa plang langa tine.

* Mi-e dor de sa zambesc cu tine.

Stiu ca nu o sa mai fie ce a fost ,dar sunt genul de persoana care prefera sa se minta singura ca totul e roz.Am simtit nevoia sa o scriu dupa discutia de     aseara si simt nevoia sa te strang in brate [>:D<],simt nevoia sa te fac sa zambesti 🙂 .

Sunt genul de om care dezamageste foarte repde si pe care orgoliul nu-l lasa sa recunoasca si chestia asta ma enerveaza de cele mai multe ori cand ma gandesc ca un simplu ” Iarta-ma” schimba foarte mult anumite situatii.

Wha`ever. Sper doar sa nu te intristezi cand citesti aceasta si sa-ti aduci aminte zambind de toate ce am scris mai sus si sa spui : vor fi si altele mai crazy si mai frumoasse chiar daca ea nu va fi. !

missing you  !

adda-prietenie adevarata – for you !

Publicat în Fără categorie

10 gânduri despre „.for someone special.

  1. Multumesc pt ce ai scris…Si sa nu plang?asa umpic 🙂
    Da am zambetu pe buze pentru ca Te am langa mine si e indeajuns..Stiu cum esti,Sti cum sunt eu
    2 FIRI dificile dar nu e stres cum a fost anu trecut poate fi si acum..Si „in chestiile alea mai crazy”Vei fi si tuu,Pt ca asa trebuie sa fie.
    Oricum poate Aceste randuri nu schimba nimic….

  2. hehe.. foarte tare. Aveti grija ;;). Si in legatura cu cuvantu` „Iarta-ma” daca te straduiesti si vrei sa-l zici cu tot dragu`, crede-ma ca reusesti. Asa am incercat si eu de n ori si pana la urma am reusit :D, si sunt foarte mandra, pt ca uneori un cuvant poate schimba totul. Ai grija. Papa >:D<

Lasă un răspuns

