Imi pierd timpul.si atat.

Priesc in gol,timpul se scurge usor si ma simt de parca as astepta sa mi se intample ceva. Astazi am sa dorm si am sa tac.

Astazi am  sa dorm si am sa tac, Astazi am sa rad nemotivata desi stiu,desi stiu ca nu o sa se intample iarasi nimic. Ma apasa  aerul rece si imi caut indiferenta in cana de ceai .Nu e.

Ma conformez si imi aduc  privirea in acelasi stadiu bezmetic. Azi m-am plictisit iar de acelasi decor. Nu mai vad nimic la fel si totusi nimic nu-i nou. Cred ca de vine sunt eu asa cum mi se intampla de fiecare data.

Acum imi e iarasi dor de o mie de lucruri pe care nu le mai pot avea. Azi imi e iarasi dor sa fiu copil,copilul tau cu zambetul pe buze.


Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „Imi pierd timpul.si atat.

  1. nu vreau sa dezvalui prea multe date personale(sa nu te superi din cauza asta). Nici pe blog nu am postat orasul din care sunt

Lasă un răspuns

