nu stiu ce nume sa ii dau.

Si azi vreau sa fiu nostalgica…maine poate doar nostima.

Azi am sa plang, azi am sa zambesc, azi am sa iubesc, azi am sa urasc, azi am sa uit de lume .

Stiu ce simt sau cel putin banuiesc,dar nu-mi pasa. Imi calc pe sentimente asa cuma au facut-o si altii , zambesc suav si spun :  o vei uita vreodata?

Visez prea departe,dar vreau sa-mi asum riscul de a ma prabusi in infernul depresiilor. O sa plang mult ? Nu conteaza . Nu-mi pasa. Vreau sa traiesc clipa asta … vreau sa simt ca traiesc din plin, sa am iluzia ca voi trai pentru totdeauna.

Vreau sa nu ma uiti, sa iti amintesti de mine ca persoana care a avut norocul sa fie numita ” speciala” . Vreau ca amintirea mea sa iti provoace zambetul de care sa nu mai poti scapa.

Vreau sa cred ca lumea e a mea….. !!

* Viata mea ? –  cenusiu fabulos

* Viata ta ?      – nu stiu, spune-mi tu.

Inchei aici, ca incepe sa doara.

Daca-ar fi sa curga lacrimi,

Sa curga din ale tale. !

Listen

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

