post trist.

Ma las prada sentimentelor , ma prabusesc si incet, foarte incet ma sting.

De ce ? Asa sunt eu , asa voi fi mereu, nu-mi place, nu mai vreau dar …. . M-ai facut sa ma indragostesc , sa te ador, sa te idolatrizez si apoi m-ai lasat singura in ploaie si vant, Stiam ca asa se va intampla [asa e de fiecare data] dar am riscat,am trait clipa. desi … aici sunt doar eu , tu esti acolo

I know that you`re not alone but …


Nu mai am curaj sa te privesc ma tem ca iar voi plange. M-ai facut vulnerabila si apoi … ai plecat.

Raman doar eu mine si imi zic : ” Trece si asta ! ” dar oare chiar trece?

Uneori vreau sa renunt si sa nu ma mai ridic din noroiul depresiilor.

M-am blocat pentru o clipa … nu stiu …

Sunt un simplu om iar acum ma retrag in coltul meu de amintiri …

LISTEN :

.dragoste e tot ce am sa dau.

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „post trist.

Lasă un răspuns

