ploua.

Vreau sa incep cu o melodie :

e dedicatie. nu ma intrebati pt cine. nu o sa va spun.

Hei, here I am !

Azi am revenit la zambetul meu fals. [macar e un zambet, the same shit]

Azi parca as avea o naivitate noua de altundeva,neatinsa si calma, sunt altfel azi desi ma port la fel in cuvinte si gesturi sunt altfel azi.

Ploua.

Tac si privesc in gol

Ploua .

Azi vreau sa zambesc fara motiv, azi vreau sa cred ca lumea e a mea, ca inima ta imi apartine, vreau sa cred ca voi trai pentru totdeauna.


Acum raman doar eu si ploaia !

Listen :

spunem adio.

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „ploua.

Lasă un răspuns

