Ma pierd incet .

E august, e noaptea dupa ploaie, doar greierii se aud si muzica lenta pe fundal. E racoare, imi place  si incerc sa ma detasez de toate problemele  si sa parasesc universul acesta, sa fug departe …  sa ma  pierd in timp , dar realizez    ca nu pot ..  sunt legata de prezentul acesta  mizerabil.

Ma simt oarecum panicata,privsc in gol si imi repet in gand :  Daca n-as mai exista cum ar fi?

Ma las prada viselor  de vara, stiti voi acele vise in care apar marea, apa, soare, zambete, lacrimi,dezamagiri. Prefer sa-mi imaginez propria lume.

Ma pierd incet,incet … nu mai vreau nici umbra sa mi-o cunosti … iar intr-un final sa uiti ca am fost aici.

Listen : doar o data …

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

