e inca trist sufletul meu .

Azi..sunt trista…incerc sa zambesc,dar nu reusesc…totul in jurul meu imi pare gri…sters…

Poate pentru ca si asa este viata mea in momentul asta,tot ce se petrece in jurul meu…incepe sa prinda un contur negativ,ce ma deprima…

Si ce e mai rau…e ca nu este nimeni sa-mi spuna…”nu fi fraiera…razi…in viata esista si momente mai putin placute,dar isi au rostul lor,sa putem sa le iubim pe cele frumoase…hai mai bine sa mergem sa mancam o inghetata in oras  „…nici macar bunii mei  prieteni nu mai sunt langa mine…una plecata…cealalt…suparat…pentru ca el mi-a gresit mie,dar asa e in viata acum…se supara cel care greseste,nu celalalt…

Ce ciudat mi se pare totul…eu eram de obicei cea care ii inveseleam si ii scoteam din starile ca cea pe care o am eu acum…:( dar…langa mine nu mai nimeni sa o faca…sa reuseasca sa ma faca sa zambesc…

In ultimul timp..nimic din ce trebuia sa se intample,nu s-a intamplat…nimic nu e asa cum vreau…probabil eu sunt vinovata pt acest lucru…

Dar sunt vinovata fara sa vreau sa fiu…

Poate ca am sa reusesc sa o fac si eu…dar nu azi…poate nici maine…dar pana la urma cine stie?Oricum…incercati sa zambiti voi si pt mine 🙂 …eu nu mai reusesc acum…iar zambetele false nu ma caracterizeaza…in momentul asta…parca si sa zambesc ma doare 😦

Listen :

de-as afla ca maine mor …. viata merge-nainte cu sau fara mine


Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „e inca trist sufletul meu .

  1. si oricum :d stii cine mi’a zis mie odata ca e vara si e normal sa fie plictiseala ?
    madda mi’a ziss 😡
    si plictiseala => orice numai sa nu ne plictisim .
    chiar tristete .
    si in legatura cu prietenii nu stiu .. :-j
    dar asa e vara .
    lumea intalneste prietenii noi de obicei iasa cu ei si uita de ceilaltsi :d sau nu stiu :-??

Lasă un răspuns

