Miroase a toamna !

Autumn feelings !

Highschool in a week !

Zi de toamna , inima-mi tresalta. Oare ce sa fie ?

Nu e vorba de el sau de ei sau de batrana toamna ! E  ceva mai  special  de atat….

Intr-o saptamana  voi incepe un  nou capitol din viata mea, probabil cel mai bun pana acum, LICEUL. Imi doresc multe amintiri , rasete, poze si poate poate apare si el sa dea culoare paginilor la jurnalul amintirilor din liceu. Deocamdata astept cu zambetul pe buze liceul si sper sa il termin la fel, vreau ca atunci cand plecam de pe bancile HCC-ului sa radem cu lacrimi la amintirea tuturor nazbatilor.

Va doresc o toamna linistita si plina de impliniri asa cum mi-o doresc si eu…..

Ma intreb totusi daca va aparea el candva , intr-un tarziu de noiembrie spunandu-mi :  heii , doar nu credeai ca nu vin !

Dar asta ramane de vazut … totusi …

enjoy the last days !

Cuba Libre – be my love tonight !!!

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „Miroase a toamna !

Lasă un răspuns

