Sick & Schimbari

Sick again.

În ciuda stării mele actuale care se arată a fi foarte aiurea,vreau să fac totuşi câteva schimbări. Am început cu mutrişoara blogului si voi continua cu posturile.

Voi încerca să mai las posturile triste şi deprimante, voi fi mai în pas cu moda şi eu. Posturi despre muzică,filme,adolescenţi,chestii nasşpa şi chestii cute.

Deci vă rog să-mi uraţi : Good luck ! . şi sper să vă placă aceste schimbări .

Deocamdată mă pun în pat (dureri de cap puternice & co). Revin mâine cu noutăţi !

Listen : Relax !

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „Sick & Schimbari

Lasă un răspuns

