Rusine.

Rusine sa-mi fie ca nu am mai postat pe blog de foarte mult timp fiind in lipsa de idei si timp.

Au fost preselectii pentru Balul Bobocilor 2010 = FAIL [by R’Ella] , dar noi sa fim sanatosi !

Am renuntat la statutul de  ‘ burlaca ‘ , sa vedem pentru cat timp.

Am avut lucruri de spus, bucati de viata, si le-am spus. Apoi m-ai oprit ca un trecator ce-si tinteste privirea pentru prima oara pe fiinta cu care se intersecteaza la un moment dat in viata.

M-ai oprit!

Si ai luat din mine bucati din viata, atat de mici si nesemnificative, incat n-am mai fost eu. Nu mai eram ceea ce obisnuiam sa fiu.

Te-am lasat sa faci din mine ce-ai vrut tu sa fiu, ceea ce nu-mi doream s-ajung. Intr-o simpla zi eram eu, maine..altcineva. Si-am ajuns..dar oamenii se schimba si… vreau sa nu mai fiu eu, cum sunt acum.

..dar vine mereu o alta zi, iar tu mi-ai spune, sa ma grabesc sa te gasesc pentru ca soarele apune.

Ce sa aleg?

Cand tot tu esti cel de care trebuie sa fug.

..si gresesc, ma abat de la calea cea dreapta…si totusi merg mai departe.

Mai am atatea de spus…

P.s: Nu-mi mai cere sa fiu ceea ce nu sunt, nu-mi mai cere sa fac ceea ce nu vreau.
Nu mai incerca sa ma faci sa simt, ceea ce nu simt!

Listen : I’m addicted !

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „Rusine.

Lasă un răspuns

