Si spune`mi ? Te doare ?

Toate au un trecut, un prezent si un viitor. Nu mai esti demult viitorul meu.

Esti trecutul sters al unei imaginatii reci, pagina galbena si fara tus din sertar.

De ce crezi ca imi amintesc de tine?

Nu-mi amintesc niciodata cine esti.

Nu am aflat cum sa stiu sa te cunosc.

Nu te-am intrebat niciodata cine esti.

Am crezut ca stiu.

Tu stii?

Imi e dor sa fiu tot ceea ce eram inainte sa devin ceea ce sunt.
Tu imi reprosezi ca nu pot face nimic bine.
Sunt.Am uitat ce am devenit.

Azi ma agat de un zambet sa-mi tina cald, ma agat de un gand ca sa nu cad.

Listen : Nu o sa mai fie ce a fost ! 🙂

Publicat în Fără categorie

4 gânduri despre „Si spune`mi ? Te doare ?

  1. Un zambet si indiferentza din ochii” Ei” pot ascunde „n” razpunsuri si sentimente!!!!
    si pe mine ma tine „fraza asta” :-j
    Oricum imi place postu 🙂 desi e vb de vechea mada [acum 1 an] sauu ?

Lasă un răspuns

