Rânduri mărunte,chestii care vin spontan.

Printre multe altele vin gânduri răzleţe,gânduri fără rost. Nu îmi fac planuri,nu-mi fac nimic,parcă totul e un nimic.

Un amestec de idei,nu ştiu ce voi face,nu pot să dorm ca timpul să treacă mai repede şi poate că nici nu vreau să treacă mai repede,dar vreau să fie altfel,să mă schimb . (au zis unii că o schimbare la

atitudinea mea ar fi bine venită,dar spuneţi-mi dragilor cum credeţi că am ajuns aşa ?!  închei aici … rămâne doar tăcerea! ! ).

….acum …

confuzie  ,dezamăgire, ploaie, alcool, lacrimi, nopţi albe, ţigări, gânduri despre tine, frânturi de amintiri, imaginea ta…

ATÂT !

nu mai vreau să spun nimic,doar scriu : azi e o zi puţin mai urâtă ca ieri .


Publicat în Fără categorie

Un gând despre „Rânduri mărunte,chestii care vin spontan.

Lasă un răspuns

