O incercare de a-mi lua adio !

Si ce ar mai fi de zis acum cand mainile se opun categoric sa mai scrie cuvinte care iti sunt adresate,cuvinte care nu-si mai au rostul in urma ta . Azi m-ai parasit….

Am pierdut atatea nopti, atatea zile,atatea lacrimi in vag … dar ce mai conteaza o   noapte alba in plus ? Ma las  dusa pe ganduri de valurile marii ce par sa-mi inteleaga              suferinta. Si ma poarta sper acele amintiri unde tu erai centrul existentei. Imi     las durerea sa-si spuna ultimul cuvant,imi las sufletul sa moara …

De ce atatea cuvinte ?

e pus si simplu o incercare de-ami lua adio in speranta ca asa e mai bine…

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

