Halloween & Me !

Coffee Zombie is here and wish you  a  sexy & nice & scary & everything you want Halloween !

Azi  sunt praf. Inca o noaptea alba , munca, cafea . Azi vreau sa imi cer scuze pentru ce va urma si pentru ce voi scrie, va urma o perioada cam aiurea pentru mine ceea ce imi va influenta ceea ce scriu.

Intre 4 pereti tristi dainuieste o liniste dementiala … tremur in soapte … La caderea noptii ma cuprinde un puternic fior ce se continua cu o melancolie ametitoare .. Un urlet imi inunda mintea , coboara in vene…  nu mai aud .. nu mai simt …  nu mai iubesc ceea ce am … tot ce vad e ceata cuprinsa de o imagine infinita. Doar o atmosfera rece si apasatoare care simt ca nu se mai sfarseste. Vad doar chipul tau cea a lasat in ruma lui o inima pustie. Mi-e dor de cea fost inainte si totusi incerc sa sterg totul dar nu pot …  ma doare … atatea amintiri vii in memoria mea,acum sunt numai sperante inecate de trecerea timpului.

Imi amintesc atatea lucruri , atatea ganduri apasatoare ce  ma framanta … mai departe de cuvinte si de tot ce astern pe foaie …  a fost doar o iluzie . Tot ce mi-a ramas au fost vise spulberate in clipe trecatoare … dor …  suspin pierdut …  am nevoie de acel inger pur !

Plutesc in singuratate, nimeni nu ma aude … Tu esti departe, m-ai invatat sa te iubesc … adu-mi visele neimplinite si ineacami-le in propriile lacrimi …

In lacrimi imi simt ochii vii , in tine imi vedeam fiinta implinita , in tine ma regaseam …  tot ce vad e negru  … tot ce aud e liniste … un sunet de chitara trista …

Ganduri ratacite ….

 

 

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

