nimic.

Probabil …. nu ..  sigur  acum eu nu mai sunt ! Nu …Nu asa cum stii si tu ca nu mai sunt ci asa cum nu stie nimeni. Asa cum numai un nimic poate fi .

Probabil sa fi murit intr-un colt de lume infranta de viata, singuratate si propriile ganduri negre si urate. Stiam ca asa va fi in cele din urma, am asistat in fiecare zi cum  bucatele mici din inima mea,putrezita si obosita de viata trec in nefiinta.

Pur si simplu m-am uitat….

Poate intrebi care este  rolul tau in acestea ? Ei bine , fara tine poate ca nu m-as fi descurcat , nu as fi reusit sa inteleg ca asta-i drumul spre linistea mea …

M-ai facut sa inteleg ca sunt, dar nu contez .

Ca fara mine …  ela fel , ca pot sa plec cand vreau. Atunci cand ti-ai eliberat constiinta si m-ai lasat sa plec….

Eu nu mai sunt, stiu ca ai ramas la fel

Te iubesc. Stai . Oricum nu mai conteaza. Ai grija !

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „nimic.

Lasă un răspuns

