Încă un pas spre nicăieri …

Alerg,dar parcă simt că nu reuşesc să scap de urmăritori .. Am senzaţia aceasta de ceva timp şi mă sufocă,simt cum în interiorul meu pătrunde un fior de gheaţă ce-mi străbate apoi tot corpul, lăsându-mă treptat fără nici o simţire.Mi-e frică să mă las prinsă şi totuşi nu mai pot să alerg. Nu mai suport  durerea …

Mi-e teamă să nu-mi pierd libertatea… Ah, ce cuvânt preţios … aduce speranţă. Dar eu nu mai am speranţă de la o vreme…

E oare cineva să mă elibereye de aceste gânduri ? Am ajuns umbra propriei umbre căutând de una singură soluţie pentru a pune capăt suferinţei…Zi şi noapte mă lupt cu întunericul ce mă încătuşează,dar in zadar, nu pot să-l înfrâng singură. Singură aşa cum mă simt de la o vreme…

O durere surdă în piept mă încearcă pentru a patra oară astăzi, mi se taie respiraţia . Încrederea in sine s-a spulberat şi ea odată cu restul. Simt cum mă prăbuşesc şi nu pot face nimic.Toată tristeţea, nemulţumirea,dezamăgirea şi singurătatea din ultima vreme mă doboara.

Sunt pierdută printre chipuri. Brusc mi s-au dus toate puterile,cad in genunchi si plâng …

ce viaţă ! vreau să plec.

Ridic priviea inceţoşată către cer apoi mă uit în jur – totul e gri ! Mereu aceleaşi feţe fără chip. Ploaia mă orbeşte şi mi-e frig. Renunţ, încerc să mă ridic dar nu am niciun sprijin. Respir adânc şi îmi adun ultimele forţe, încerc din nou , dar cad.

Plec privirea înlăcrimată şi renunţ…

Abia acum realizez de câte ori am paşit în gol …

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „Încă un pas spre nicăieri …

  1. stii cum e vorba aceea „if life gives you lemons you have to make lemonade”?
    transforma suferinta pe care o simti in ceva bun-vad ca te ajuta sa scrii si ai un stil chiar placut.
    daca nu poti sa te ridici poti sa te tarasti…somehow you have to move on.;)
    si la urma urmei…maine iarasi rasare soarele chiar daca nu incalzeste.

Lasă un răspuns

