acelasi om – aceasi stare

Fire de par se joaca cu amintirea ta. la sfarsitul zilei ma aflu tolanita intr-un fotoliu cu o perna in mana. tu nu zambesti , ochii tai nu mai vorbesc – totul e un mister. Am fugit intotdeauna de sentimente intense , nu stiu de ce ma tem pentru ca multe lucruri pe care le fac nu le inteleg si mi se par penibile. Nu inteleg momentul in care ma aflu. sunt o nebuna, ma limentez cu sperante apoi le arunc

Avem milioane de motive pentru care sa varsam o lacrima si noi le alegem pe cele mai marunte. Poate pentru ca viata noastra e facuta din lucruri mici  (unele chiar minuscule ) puse cap la cap sau imprastiate.

O lacrima aluneca pe obraz si pare sa devina regina vietii mele. iata ca si o fiinta care vrea sa para mereu dura , plange !

Mi-e dor de tine !  simt lipsa ta si a tot ce reprezinti. Mi-e dor de mana ta dreapta care se  juca mereu in parul meu.

Doua lacrimi isi croiesc un drum pe obrazul meu. Prima se jertfeste pentru tine,iar a doua pentru nimic, Nimicul acela din care poti crea totul.

Fac din cuvantul ” dor ”  o fiinta ….

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

