Clipe…

Se intampla in viata sa iubesti , dar sa fi rani …  iti iei viata de la capat,vrei sa uiti tot , dar amintirile sunt mereu in inima ta, amintindu-ti ca iubirea este lucrul care te condamna la suferinta.

Acum e tarziu sa mai adaog ceva la tot ce a fost frumos… s-au depanat atatea amintiri, atatea ganduri frumoase, atatea clipe minunate intr-un timp atat de scurt…

Am colindat cu tine printre imagini pline de frumusete, imagini asa de placute pe care nu am cum sa le uit niciodata …

Ma intreb mereu acelasi lucru :  de ce trebuie sa iubim atat de mult persoane cu care nu putem fi daca nu suntem facuti unul  pentru celalalt …  de ce ne-am intalnit ?!?

Oare ochii care nu se vad ..  se uita ?!?

Cand imi amintesc clipele petrecute impreuna imi vine sa mor de dorul lor. A fost un vis aproape implinit !

Nu credeam ca ultimatumul ca fi asa de plin se suferinta … Imaginea ta imi apare in minte  ca un inger ,imi zambesti … apoi brusc – dispari !

Sper sa nu ajungi sa suferi asa ca mine !

Inca o noapte alba , ganduri , plec …. !

Apropo – Felicitari

* Geani – miss HCC 2010

* Ema – mister HCC 2010

* Irina –  miss popularitate HCC 2010

* Seby – mister popularitate HCC2010

* si tuturor oganizatorilor balului bobocilor HCC 2010 !!! In special Bogdan Taran – „cel din perechea 2 ”  0_0 !! -la cerere !

!!!! >:D<

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

