testament.

las familiei amintirea mea. o amintire dureroasa caci o sa sper de acolo de sus, sau de jos,ca macar voi m’ati iubit chiar daca eu nu am inteles asta niciodata.

o sa las prietenilor…nimic…decat o fraza nerostita serios…va rog doar sa va pretuiti adevaratii prieteni, sa nu le dati drumul, sa luptati mereu pentru ceea ce va doriti!

sa credeti in iubire..sa credeti in voi…eu nu mai pot…

eu ma sting in fiecare zi mai mult… ma sting vorbele voastre sau lipsa de vorbe…

ma dor faptele voastre false..sau neexistenta lor.ma doare ca sufar.pana si lacrimile ingheata pe obrazul meu desi afara e atat de cald

…ma sting….

ma duc in intuneric. si imi iau visele cu mine.nu ma puneti sa ma judec cu voi caci nu vi le dau… nu le puteti avea.doar ca reusesc sa ma privesc in oglinda si nu sunt nimic….nu sunt nimic din ce’as fii vrut sa fiu.m’ati ignorat pana acum cu usurinta.o sa va fie usoara si moartea mea.

nu mai cred in mine

.nu mai cred in iubire.

nu cred in nimic.

nu mai vreau prieteni falsi.

nu mai vreau decat intuneric…si un pat rece de piatra pe care sa ma asez. si mai vreau stele…si mai vreau muzica mea.nu vreau animale.

sau poate o pisica…poate pisica ma va zgaria

ce stiti voi??? nu stiti nimic!!!

poate ca exista o alta lume.si poate ca in ea imi voi gasi linistea si ma voi gasi pe mine.poate acolo nu o sa fiu considerata un monstru.poate acolo ma va iubii cineva.poate acolo voi putea sa am macar o fata…. o fetita blonda cu ochii verzi…sa’mi semene….imi trece un gand tampit prin cap…ca ar semana si cu tine…..dar e intr’adevar doar stupid.

nu ma mai tem de nimic, nu ma tem de voi, nu ma tem de moarte! nu ma tem de zi, nu ma tem decat sa nu ma doara mai rau decat ma doare.

de ce nu vine cineva sa’mi scoate durerea asta din mine?

si impreuna cu ea si inima ?

si sufletul?

las totul in schimbul acestei fapte.


Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

