tu de ce ai nevoie la sfarsit de toamna?

Priveste-ma in ochi si spune-mi ca nu-ti lipsesc acele seri cand radeam si povesteam pana dupa miezul noptii … priveste-ma si spune asta cu voce tare !

E apus de toamna,  e ultimatumul melancoliei …. iata ca e noiembrie si ” EL”  n-a aparut … nu,defapt a aparut intr-un fel …  Nu ,stai a fost doar o proiectie gresita a mintii mele .

am nevoie de acel „ceva” …. sau poate, daca ma gandesc mai bine am tot ce imi trebuie dar nu imi dau seama de asta si  e doar o alta zi proasta. Dar de azi e timpul pentru :

I don’t care ! today’s about me&smile&fun ! ❤

Ce iti doresti intr-un tarziu de noiembrie ? Ai curajul sa iti doresti ceva sau nu vrei nimic ? Visezi la ceva sau nu mai ai putere sa visezi ?

Spune-mi, tu ce ti-ai dori acum ?

Publicat în Fără categorie

4 gânduri despre „tu de ce ai nevoie la sfarsit de toamna?

Lasă un răspuns

