fail.again [post copiat de mai jos !]

Viata ,ascltam de multe ori cum cei din jur spuneu ca viata trbuie traita ,am trait la maxim am iubit din tot sufletul si-am crezut in visele mele in ceea ce sunt ceea ce iubesc si ce mi-ar place sa fac ca sa fiu fericita ,dar astazi nu mai cred .

Totul avea sens totul era real pana cand mi-am dat seama ca am cazut intr-o prapastie si m-au durut si ma mai dor ranile acelea ,cred ca nu se vor vindeca niciodata au ramas in mine si ele si visele mele le-am inchis intr-o temnita de unde nu le pot scoate .

Credeam in oameni, credeam in sufletele lor in bunatate si iubire si cand m-am asteptat mai putin m-au biciuit, m-au alungat ca pe un caine plin de raie de mizerie ,fara mila,ii priveam si nu credeam ca am sa ajung sa cer o explicate, sa-mi cer iertare de mii de ori ,sa ii privesc zambind parca ,cu dispret, cu ura .

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

