2011 – nimic nou

Am cazut in 2010 mai mult decat in alti ani. Am obosit mai repede, m-am lasat dusa de impulsul momentului si a vorbelor uneori negandite, m-am impiedicat mai des, uneori de mine insami.

Am invatat, tot in acest an, ca sunt responsabila pentru mine si decizia e in mainile mele. Inclusiv atunci cand aleg sa raman jos si sa ma plang, sau sa zambesc si sa merg inainte.

2010 , cel mai ….. nu am cuvant sa il descriu. Pe de o parte poate cel mai awesome, pe de alta parte cel mai urat  & aiurea & trist & dezamagitor & co.

Am inceput postul asta cu gandul sa fac un bilant , dar ce rost are ?  Trecutul e trecut … si mi-e frica sa pivesc inapoi sa nu stric ceva …. asa ca mai bine trecem la altceva… Planuri de 2011  nu-mi fac, traiesc imprevizibil… nu am asteptari , nu mai am sperante, nu mai am vise…

Azi cel mai mult m-a durut regăsirea…de sentimente, de confuzie, de vechi amintiri şi de vechea eu…

Bine ai venit, depresie!!!

Poate… toate lucrurile minore pe care le trecem cu vederea sunt de fapt complexul de sentimente ce ne incearca atunci cand suntem cei mai vulnerabili…. poate ca tu … tu ai fost cel care mi-a facut anul 2010 cel mai awesome… poate tu ai fost cel care ai fost mereu la momentul potrivit langa mine …poate tu ai fost cel care a reusit sa-mi intre sub piele mai bine ca oricine…

M-ai intrebat de atatea ori de ce iti multumesc …  de ce te consider cel mai potrivit… cred ca acum ai inteles. ca realizezi ce insemni pentru mine. Ti-am spus ca imi repet in fiecare zi ca e imposibil acea chestie, dar mi-am dat seama ca nu stiu sa ma mint singura, ca orice mi-as zice inima contrazice cu putere orice spune mintea….

” Decat o viata intreaga sa simt lipsa ta
Mai bine o clipa sa te pot avea ” .


stiu ca fiecare are viata lui, si la  un moment dat ele s-au intersectat pentru un timp scurt. dar au ramas amintiri foarte placute blocate in ochii nostri… poate unele din cele mai awesome… unele de care nu pot si nu vreau sa ma detasez…. stiu ca si tu simti la fel. stiu ca uneori ai nevoia sa stam o ora de vorba, sa uitam pentru o ora ca facem parte din lumi diferite , sa uiti ca te asteapta acasa cu sufletul la gura… sa uit ca pe mine nu ma asteapta nimeni… sa uitam !

uite inca un post dedicat tie, celui care si-a pus amprenta pe tot ce inseamna persoana mea. Si sper totodata ca acolo undeva , ascuns in inima si in minte o sa ai mereu cel putin un gand bun pentru mine asa cum si eu voi avea pentru tine indiferent de ce se va intampla 🙂 !

watch?v=wMtljoI8lWs&feature=related

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „2011 – nimic nou

Lasă un răspuns

