nightmare

Incerc sa imi inghet un ultim gand,sa il rup in si sa il arunc aiurea.Incerc sa sfasii amintirea ta si sa o ingrop in neant.

Vreau sa ma lepad de tot ce ma amageste si sa ma afund in uitare..adanc,tot mai adanc.trec minute si ore…si totul parca e o infinitate de trairi ,de dureri,de lacrimi nenascute.

Ma arunc in golul vietii pentru inca o data, imi ucid inca o data sufletul.si inca nu m-am trezit.

Inca nu am devenit o alta EU.

ciudat…

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

