…..

Am si nu am tata. Am si nu am mama. Daca fac ceva bine, e ok. Daca gresesc, e rau.

Daca ma conformez, e ok. Daca sunt eu, e rau.

Nu intereseaza pe nimeni cine sunt eu, conteaza doar ceea ce pot deveni.

Daca pot deveni, e ok.Daca nu ma pot adapta, e rau. Nu m-am adaptat. Invat. Am dreptul sa gresesc. Niciodata nu sunt multumita de mine. Inca mai e timp. Nu e totul pierdut.

Nu mai cer ajutor, ma ajut singura.

Suntem toti singuri

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „…..

Lasă un răspuns

