cuvinte

Caut cuvinte pentru ceea ce simt..imi ia mult timp sa le gasesc si foarte putin sa constat ca nu sunt cele pe care le cautam…Cuvinte-furie, cuvinte-regret, cuvinte-dor, cuvinte-lacrimi, cuvinte-teama, cuvinte-speranta, cuvinte-nevoia-de-a-crede, cuvinte-amintiri…

Caut cuvinte pentru fiecare parte din mine, cuvinte pentru ce a mai ramas din mine, cuvinte pentru ce a fost, privit prin prisma a ceea ce este acum…

Caut cuvinte pentru viata mea…trebuie sa vi le dau voua, indiferent cine sunteti…indiferent ce credeti..indiferent daca le vreti sau nu…Trebuie sa le dau, alaturi de iluzia ca, in acelasi timp, dau si durerea ce se ascunde dincolo de ele..

E doar o iluzie…

Ma simt infinit de goala si parca mi-am inecat toate cuvintele in labirintul durerii.

Ai fost o umbra in viata mea,o umbra intunecata ce a luat cu sine in scurta sa incursiune si ultima mea farama de umanitate.Si tu nici nu stii,nici nu-ti pasa ca ai lasat in urma un suflet pustiit.As vrea sa te urasc cu toat fiinta mea,sa arunc amintirea ta in neant si sa te uit definitiv,iremediabil.

Dar nu pot pentru ca am uitat sa simt ceva,orice…


Publicat în Fără categorie

Un gând despre „cuvinte

  1. Si toata starea asta se datoreaza unei anumite persoane, cred. Si eu am patit asa… si inca regret. Dar nu poti trai cu regret toata viata. De fapt… poti. Insa nu poti sa plangi si sa te plangi tot timpul. Asta teoretic, pentru ca practic e mult mai greu. Stiu ce spun, pentru ca si eu am trecut prin asta. Dar cine respecta teoria? Sentimentele de deznadejde sau dezamagire sau tristete sau singuratate sunt mult mai puternice decat ratiunea :(.

Lasă un răspuns

