vis

M-am trezit asta noapte foarte agitata, am inceput sa privesc pierduta spre fereastra doar ca sa realizez evidentul: visasem.

Ce sunt visele?

Clipe suspendate intr-o nemarginire a gandurilor?

Oare toti visam la fel?…

Are vreo importanta?

Poate.

Nu-mi mai amintesc cand a fost ultima data cand am visat, era demult, tare demult, acum si cel mai groaznic cosmar mi se pare minunat. Poate asa e si viata, nu-ti dai seama cat de valoroasa e decat atunci cand nu o mai ai (ciudat, atunci nu mai ai cum sa-ti dai seama).

Mi-e dor…mi-e dor de ceva si nu stiu ce? Mi-e dor de ceva care a fost candva si nu a existat niciodata. Mi-e dor de trecut si plang dupa viitor. Mi-e dor sa zambesc cu inima si sa rad cu sufletul.

Si totusi ma bucur cand sunt trista.

Hei! Tu cel ce traiesti…bucura-te, motivul esti tu.
Dar totul a inceput de la un vis pe care l-am avut in noaptea care tocmai a trecut. Va intrebati ce am visat. Erau parca   niste animale ciudate, printre care 2 broaste testoase si un scorpion negru. Stateam intr-o balta de sange, dezbracata in mijlocul unor oameni ce se distrau. (Nota: ar fi trebuit sa scriu mai mult aici, dar am uitat detaliile) Acum imi amintesc doar vag de sange.

Publicat în Fără categorie

4 gânduri despre „vis

Lasă un răspuns

