Alta zi….

Am incercat.Chiar am incercat. Dar cum poti ajuta pe cineva care nu vrea sa fie ajuta.Si ma ales cum sa te scapi pe tine insati de tine. Nu cred ca poti sa scapi. Si cu fiecare secunda mii de ganduri pun stapanire pe tine si nu intelegi de ce si incerci sa intelegi ce ai facut gresit si totusi nu intelegi.

Si inca incerci.

As vrea sa cred ca inca mai pot fi cine am fost odata..dar au trecut ani…..

eu niciodata nu voi mai fi cine am fost….

Si nu mai pot sa cred in mine pentru ca m.am convins pe mine ca eu nu voi mai fi niciodata la fel.Niciodata.

Si totusi….am gasit o chestie amuzanta…intr.un fel…

Rasul este precum stergatoarele de la masina….nu opreste ploaia dar iti arata drumul…

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

