refuz

Inca refuz sa ma trezesc…mai vreau sa visez , pt ca inca e soare , inca e cald si …

inca ma simt bine , aici , jos sau sus , nici nu stiu pe unde mai rataceste mintea mea , cautand sa se hraneasca cu amintiri , cu trecutul care inca doare … cu tot ce`a fost , sau mai bine zis cu tot ce as fi vrut sa fie…

inima mea inca nu poate sa accepte ca trebuie sa renunte…mintea mea nu vrea sa nu mai viseze…

E totul asa de confuz…sa o iau de la capat ? si daca povestea noua va avea acelasi trist final ? o iau IAR de la capat ? pana cand ? oare cat poate un destin sa se repete ? oare se poate schimba ?

NU VREAU sa ma trezesc…mi`e atat de bine , aici, in lumea mea ireala . aici , unde sunt doar eu cu … mine .

Ma intreb ? oare mi`am dorit mai mult decat meritam ? oare de ce e cerul atat de sus ? ah , e atat de cald in lumea asta a mea . atatea vise se lovesc unul de altul.ma ranesc toate amintirile…toate privirile…fiecare zambet ! ma doare ce n`am avut , ce n`am putut sa ating , chiar daca totul era real ! ma sufoca toate lacrimile varsate ! inca iubesc…si inca refuz sa ma trezesc , atata timp cat inca mi`e bine ….

 

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

