cuvinte fantoma

Nu imi place ce se intampla cu mine de cateva zile…refuz constant sa fiu eu ,sa ma desfasor cu toata energia de care dispun…sufar de un fel de ignore din partea pro-

priei persoane…mintea imi contrazice inima si ii da si doua palme peste ochi daca insista…shut the fuck up bitch….

Astept… dimineata sa vina seara,seara sa vina dimineata….astept un telefon,o vizita,o sansa,un zambet….un cuvant….ceva trebuie asteptat intotdeauna ….nu ma pricep prea tare la matematica dar daca as sta sa calculez cred ca mi-ar da cu virgula toata asteptarea asta ….

Sunt revoltata in sinea mea …probabil ca mi-e dor de tine,nu-mi mai recunosc starile..

Cine sunt?Nu mai stiu,toate privirile se intorc spre mine ca si cand m-ar cunoaste ,ca si cand ar astepta sa schitez un gest necontrolat,sa fac acel pas in spate…sau in fata!

Lasati-ma sa respir,in caderea mea nu am nevoie de ganduri si nici de maini salvatoare,vreau sa cad incet,ca un om caruia nu-i pasa , care nu mai simte ,ca un om pe care nu-l mai doare …




Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

