…Si lacrimile se spanzura de ultimele firicele ale sentimentelor nevrute…

 

Prea multe promisiuni facute tandari in viata mea fragila; Prea multe ganduri am incercat sa ascund. Prea mult am incercat sa ma ascund de Durere, ce ma urmareste peste tot, ce se joaca cu mine de-a ‘soarecele si pisica’ .

Prea mult m-ai ranit, fara sa stii…Nu te condamn,nu esti tu de vina pentru ceea ce sunt eu, pentru cum sunt eu si pentru sentimentele ce zac in mine de prea mult timp…Dar ai putea fi de vina pentru ceea ce voi fi…

Si inca te astept…Te astept un veac si-o zi, in Valea Plangerii…

Si pana la urma ajung sa plang la propriu-mi mormant…

 

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

