vreau să …

Am un chef nebun de a dispărea. La fel ca soarele după apus, deşi nu mai este un mister unde se duce. La fel ca ploaia, deşi nu mai este un mister de ce se opreşte. La fel ca vântul, deşi….dacă aş fi vânt!

„Respir. Respir. Trăiesc. Respir.”

Nimic din viaţa asta nu-mi este suficient. Am un amestec de nedescris în winamp. La fel ca şi stările sufleteşti…

„L-am jucat pe Dumnezeu la cărţi şi l-am pierdut într-o singură noapte.”.Resemnarea este cel mai rău lucru care ţi se poate întâmpla, e mai rea decât moartea.„Am vândut-o pe fecioară, unui proxenet, cu banii câştigaţi am să îmi cumpăr un bilet…către Paradis!” Cică şi dacă nu mai crezi în nici un fel de magie eşti ca şi mort. E magic cum dispare tot ce e frumos, nu-i aşa?

Pic uşor în depresie..Nimic nu e normal…Vreau un lucru mic, oricât de mic, doar să mă facă să mă simt bine…

Ghidează`mă, ştii că nu văd prin ceaţa în care mă scufund zi de zi…Vreau să fiu singură, atât, undeva unde să nu mă vadă nimeni, în câmp, de nebună, să am timp să mă gândesc la tot…

Să fiu moartă pt toţi…


Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

