nici cum

Eu sunt amanta sufletului meu, alinarea trupului şi scânteia din gândire… Cuvinte reci, lacrimi de ploaie şi un sentiment adânc de pierdere… mă pierd pe mine şi totodată miile de feţe folosite sau nu atunci când cineva a îndrăznit să mă atingă cu ceva…

Mi-a rămas un gust amar, o senzaţie acidă pe gât şi o nelinişte în privirea de gheaţă. Aprind stresata o ţigară, trag cu poftă şi observ că nu mă ajută cu nimic. O privire aţintită asupra mea… mă întorc şi ţip: TACI!!! Dar e doar vântul… azi nu vreau să fiu nimic: nici amantă, nici alinare, nici scânteie. TACI!

azi te vreau doar pe tine !


Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „nici cum

Lasă un răspuns

