inspiraţia a revenit

Extrem de pretenţioasă privind minutul în care tu uitat-ai să dai un semn de viaţă, îmi îngrop azi în cearceafuri trezirea şi strig: să-nceapa crunta lipsă de exprimare! Lipsind însă de sens cuvântul adresat ţie mă innec în sunete şi în oarbe constatări, diminuez efectul de supărare şi observ, rarefiand aerul, tendinţe de răcire.

E o criză multiplă a secolului XXI, poate doar „lipsă de creaţie” manifestată peste tot, alte promoţii expediate în lumi de gânduri şi câteva fapte consumate înainte de vreme. Marchez o dată limită ptr cuvântul din urmă, importanţa lui e azi neînsemnată, nu judec două lucruri după aceleaşi standarde, iar când zâmbesc închid pleoapa pe jumătate.

Nu mă privi cu ochii-ţi mari şi falşi de parcă nu ştii ce spun, privirea ta apăsătoare nu îmi mai dezgoleşte sufletul, cuvintele tale înfumurate şi      îmbuteliate cu ură mă lasă rece, semn de viclenie. Eh, e lumea veştejită şi mi-e foame, de gânduri libere şi de desfrâu, nu mă aştept la o faimă    asfixiată de substanţe mortale sau bileţele cu mesaje de adio.

Dacă o să văd ceva nou, o să arunc un ban, o să cânt o poezie şi o să râd în vid, nu e un lucru profund, limba mea nu e vagă, poate un pic neclară şi nu ştiu chiar ce spun…


Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

