impuls

Din nou sunt eu şi gândurile mele! Parcă e un făcut să aud mereu numai lucruri negative care să deterioreze starea mea de sănătate mentală şi să mă ducă undeva pe un tărâm al neliniştii…

Şi imediat vine şi cealaltă parte pozitivă care începe un adevărat război în a mă recupera…Am senzaţia că am mai trăit asta ,că aş fi într-un vis care se repetă la nesfârşit fără să ies din această capcană a timpului…care e arma ce îmi redă încrederea?

Optimismul…

Omul speră căci speranţa e singura care rămâne lângă el şi la bine şi la rău .De ce să spere când nimic nu merge bine?De ce nu?

Dacă măcar visează că va fi ok  tot e câştigat ,a obţinut ceea ce vroia…

impulsul de a merge mai departe…


Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

