credeam

Am plecat, dar am revenit mereu în locurile de unde mi-am început drumul, dar nu mai erau la fel, aşa cum le ţineam eu minte, aşa cum îmi erau dragi.
Priveliştea trecutului e dezamăgitoare şi doare … ca un foc nocnit … crezi că e stins, dar el te arde când nu te aştepţi.
Azi nu e ca ieri, mâine nu va fi ca azi …
Credeam că dacă fug de durere ea îmi va pierde urma, dar nu a fost aşa … m-a urmărit până în adâncul amintirilor cu tine şi m-a chinuit având parcă pe chip un zâmbet dispreţuitor.
Tot ceea ce am visat credeam că va deveni realitate într-un final fericit de poveste cu zâne, dar am visat prea departe şi trezirea a fost prea violentă.
Azi lupt cu mine … cu demonul din mine care vrea să mă lase fără viaţă, fără speranţă, fără vise, fără tine…

Publicat în Fără categorie

3 gânduri despre „credeam

Lasă un răspuns

