again

Apa`mi traversează obrajii. Fiecare picătură mă face mai vulnerabilă. Ce este acest element al emoţiei?Simt de fiecare dată, simt într`o zi ploioasă, când sunt tristă noaptea, când sunt speriată. Câteodată mă prefac bucuroasă, încerc să ascund durerea, să evit lacrimile, dar până la urmă e tot ce am.  Oamenii se întreabă de ce plâng. Afară, în întunericul pătrunzător, ţipând neauzită, îmbrăţişând depresiile, stau.

Durerea mea e ruptă de realitate. Sânge curge din ale mele vene, lacrimi îmi curg din ochi. Ţip disperată către cei de sus, ţipete disperate pt a acoperi minciunile, pt a alungă frica din ochii mei.  

A suferi în viaţă e a trăi în Iad. Durerea am să o păstrez, am să o ascund adânc.  Ingeri căzuţi văd venind după mine, atrăgându`mă în bârlogul lor. Durere simt, văd sânge curgând asemeni ploii.  

Sufletul mi se va odihni, oare, în sfârşit, un moment într`o viaţă întreagă sau voi plânge, până voi muri, înecată în lacrimi?  

Cer NEMURIREA .

…Vreau să fiu împăcată cu mine Însumi


Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

