aberând

Mi-e dor, foarte dor de tot ce a fost…Stau în pat aberând, plângând și ascultând muzica ce mă face și mai tristă. Tot ce vreau acum e să te aud, să te văd…

Îmi simt sufletul gol, mai gol ca oricând. Mă simt singură în ciuda faptului că am prietenii lângă mine. Mă simt dezorientată cu o dorință vagă de moarte. Am un gust amar în gură și fața mi-e udă de lacrimi seci și fără rost…

Mi-am promis că o să îmi revin, dar ….

Știi ce e frustrant? Să îi mint pe alții că e totul în regulă cu mine, să plâng pe furiș, să zâmbesc fals.

 Sufletul nu vrea să fie ajutat, îi place starea asta în care se află… mâncat de carii în ritm de vioară… 

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

