Where is my mind ?

‘ where is my mind ‘ (Pixies) e pe replay de 2 săptămâni şi încă nu am elucidat misterul acesta.
Am căutat-o şi în locul unde mă regăsesc tot timpul, locul unde mă simt ‘ ‘ acasă ‘ , dar nu am găsit decât nişte rămăşiţe. Am vrut să o caut la tine, dar îmi e frică… Îmi e frică să nu dau de ea acolo şi să nu o pot lua.
Sper să apreciezi maturitatea mea şi faptul că încerc să mă ţin de promisiunea făcută ( tot de dragul tău )… Să vezi că îmi controlez trăirile…
‘ YOU MET ME AT A VERY STRANGE MOMENT IN MY LIFE ‘ ❤

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

