judecare

M-ați judecat de ce nu vorbesc, de ce prefer singurătatea.M-ați judecat pentru fiecare faptă bună sau rea. De ce? Răspunsul e simplu, dacă ești singur în toate căcaturile vieții ai siguranța că nu tragi pe nimeni după tine, ai siguranța că dacă faci rău, îți faci ție însuși. Acum plec, las întrebări și probleme nerezolvate în urma mea. Ați vrut să fiți cu lângă mine, atunci fiți lângă mine până la capăt indiferent de ce se întâmplă. Am obosit să îmi caut locul, am obosit să încerc să schimb în bine ce văd în jurul meu și ce-mi rămâne în amintire. Am obosit să schimb mizeria asta de stare. Nu mai știu ce se întâmplă cu mine, dar știu că voi apune lovită de remușcări. Sunt o străină acum pentru tine, explicațiile mele nu ai cum să le înțelegi. Devin mai confuză cu fiecare dimineață, o străină cu un trecut acoperit de ceață. Mă ascund în întuneric, dincolo de orice gând și speranța. Mă simt infinit de goală. Să zicem că la mine nu pot aplica regula a€œniciodata nu e prea tarziu”.Dezamăgită, da,dacă acum ceva ani lucrurile ar fi fost așa cum trebuia, acum situația era alta.Poate că acum viața mea avea alt contur. Mă duc în întuneric. și îmi iau visele cu mine, nu le puteți avea.

Nu sunt nimic din ce €™as fii vrut să fiu..

Nu mai cred în mine Nu mai vreau decât intuneric si un pat rece de piatră pe care să mă așez. Și mai vreau stele si mai vreau muzica mea.

ce știți voi??? nu știți nimic!!!

Poate că există o altă lume. Și poate că în ea îmi voi găsi liniștea și mă voi găsi pe mine.poate acolo nu o să fiu considerată un monstru. Poate acolo voi putea să am măcar o fata. o fetiță blondă cu ochii verzi sa-mi semene .îmi trece un gând  prin cap ca ar semăna și cu tine…  De ce nu vine cineva sa-€™mi scoate durerea asta din mine? și împreună cu ea și inima ? și sufletul?

Las totul în schimbul acestei fapte.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

