ultima scrisoare

Vreți explicații? Căutați-le, așa cum ați făcut până acum. Haideți, aștept criticile că să pot muri liniștită.
Nu mă credeți în stare, priviți-mă cum mă ridic și îmi dau drumul de pe cel mai înalt vârf să fiu sigură că impactul va fi fatal.
I just fighting for my own right to die .
Îmi va fi dor
îmi va fi dor de visele tale, de planurile tale, pe care acum le percepi că pe un chin …
Îmi va fi dor de tot ce s-ar fi putut întâmpla cu noi.

Te urăsc pentru că nu-ți pot spune ce simt pentru tine, te urăsc pentru că nu vreau să-ți cer mai mult decât o clipă de nebunie, te urăsc pentru că nu mă lași să îți spun … te iubesc.

Am încercat să mă rup de amintiri și să trăiesc azi … dar nu pot ieși din ieri !

Îmi șterg ochii și mă gândesc … Mi-am obosit mintea cu amintiri . M-am gândit să închei multele scrisori de adio. Îmi doresc să te văd fericit , chiar îmi doresc , și sper să ai grijă de tine . Îmi pare rău dacă îți este rău , dar o să treacă , așa cum din păcate , toate trec .

Te așteaptă vara , marea , viața , planurile tale pe care eu nu le-am știut niciodată și gândurile tale mărețe … toate te vor însoți și te vor face să uiți .

Îți dau pace … de fapt , îmi dau pace …

 Dacă vei vrea să mă cauți, sunt aici. Dacă va fi prea târziu, ridica-ți privirea spre cer, voi fi acolo să te ascult.

P.S. :  Dacă Dumnezeul e răspunsul,am greșit întrebările.  

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

