fara titlu

E decembrie. E luna in care amintirile ma navalesc si nostalgiile de alta data isi fac aparitia in decorul zilele mele… E luna in care copilaria mea a luat sfarsit  „de-a binelea” acum ceva ani…7 mai exact.

As vrea sa scriu atatea, dar nu pot sa imi pun ordine in idei si ganduri si sentimente si …

Cineva mi-a spus astazi ca atunci cand vede zapada isi aduce aminte de mine .. de acea Madda care era doar un copil, si iubea iarna . Care plangea ca mai vrea sa stea afara chiar daca era ca un sloi de gheata.  Mi-au dat lacrimile pentru am realizat ca are dreptate.   Si probabil ca si respectiva persoana e in aceasi stare ca mine pentru ca maine e o zi speciala… Asa mi s-a demonstrat ca sangele apa nu se face si ca inca mai exista acea legatura mistica pe care o credeam oarecum pierduta din cauza distantei dintre noi.

Si as mai vrea sa spun ceva… Porbabil daca el ar fi fost langa mine mi-ar fi fost mai greu. Ar fi vrut sa stie ce e cu mine si nu as fi stiut cum sa ii explic, si da, s-ar fi enervat pe motiv ca nu il las sa ma cunoasca.  Da, pot sa spun acum cu adevarat ca imi e mai ok acum decat cu el. Timpul mi-a arat cate as fi pierdut din cauza lui. As fi pierdut oameni care mi-au aratat ca se poate si altfel, as fi pierdut de tot prietenii vechi si m-as fi pierdut pe mine in favoarea lui.

Daca tot am sarit de la un subiect la altul incep sa scriu si despre tine, cel care te-ai atasat poate prea repede de mine, cel care a spus ca am castigat teren intr-un timp atat de scurt.  Cel care mi-a aratat ca nu sunt singura cu idei ciudate despre viata si despre tot ceea ce numim ” viata de zi cu zi”.  Cel care imi face zilele mai bune spre apus, cu discutiile libere . E despre tine,  tu, cel care te-ai obisnuit sa primesti mesajul „Buna dimineata!”  in fiecare zi si iti multumesc ca ai aparut in viata mea. You met me at a very strange moment in my life!

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

