2013

A trecut prea mult timp. Prea mult timp de cand nu m-am mai privit, prea mult timp de cand nu m-am mai ascultat, prea mult timp de cand nu am mai scris si iata-ma din nou fata-n fata cu mine, impinsa mai mult de propriul eu sa privesc in mine. E ca o sfera… plutesti, plutesti pana dai de aceasi margine ce nu te lasa sa inaintezi. M-am schimbat mult ( asa spun unii ) sau poate deloc (asa cum spun eu si altii ), dar parca totul are acelasi miros de lipsa si neimplinire. Am obosit sa caut si totusi imi e din ce mai foame de adevar si minciuna, de tot ce pot si nu pot gasi sau alfa… Mi-e teama totusi de ce pot afla chiar de la mine…

Ce fraiera.. se zice ca speranta moare ultima. Pacat ! Ar trebui sa moara prima…ar durea mai putin. 

Parca ma vad peste o luna furioasa pe mine si pe ceilalti, dar in fond multumita ca am rezistat atat de mult. Ma vad cu o ” traista” de amintiri si tristeti, cu regrete si invataturi…

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

