Un om în plus

Eu sunt ceea ce sunt.. nimic mai mult .. doar eu ..
Mă întreb cum ar fi pe pământ dacă nu am ajunge să cunoaștem fericirea. Aud mereu pe cei din jur spunând că va fi bine. Aș vrea mult să cred, dar nu știu dacă pot. Înțeleg  că nu pot întoarce timpul , deși aș vrea. Spun vorbe ce nu au sens uneori .. nădăjduiesc că totul va fi bine, dar nu trebuie să uit că sunt un călător pe acest pământ.
Mă prefac că noaptea -i zi și că ziua-i noapte și simt cum viața parcă se confruntă cu mine, dar totdeauna mă învinge. Ating ce alții poate nu ating și sunt îngrijorată de cursul vieții și cu timpul realizez că sunt doar eu și probabil nu pot atinge ce alții au atins. Sunt o simplă adiere în vânt sau în viața unei persoane, deși aș vrea să fiu mai mult și câteodată mă întreb: „Oare cât rău poate fi pe pământ?”.
Înțeleg că viața-i grea și că nu pot spune mereu „aș vrea, aș vrea!”. Sunt multe lucruri care dor, uneori ating dorințe ce se sting, alteori sunt îngrijorată că nu le ating, uneori plâng și mă întreb „ce sunt?”, iar un glas îmi răspunde că sunt un om în plus pe acest pământ ..!!!

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

