Hai tu că nu e capăt de lume, nu are cum să fie

Cică pământul e rotund sau mă rog o formă sferică deci nu prea poți să ajungi la „capăt de lume” așa că hai nu mai plânge. Get your shit together. #numazic

Inspirată de scârba unui chelner/ospătar/barman am început să scriu asta. Era domnle revoltat că i-am mai cerut niște zahăr la cafea. Eh, uite că sunt eu amară destul, îmi trebuie zahăr să mă mai îndulcesc.

Bun, acum că sunt scârbită de reacția lui și bine înțeles de cafeaua oribilă pe care am servit-o acolo revin la oile mele. Așa că tot veni primăvara și cică trebuie să renaștem (asta cu renașterea e așa un shit, tot renaștem atâta, dacă mori stai dracu mort) ar trebui să incep să fac curat și în viața mea. Sau în chestia aia ce cred eu că e viață. Ideea e că în loc să fac „curat” fac haos că deh așa îmi place mie, iarna hibernez sub paturica mea polar și când vine căldura puțin începe haosul. (ex: 4.04.2015)

Party, sex and alcohol nu neapărat în această ordine. Și nu are cum să nu fie așa când dai de niște subiecți ai speciei umane care se află undeva sub nivelul mării în ceea ce privește IQ-ul. Îți bagi picioarele, mâinile, coatele și alte organe în ea treabă și creezi haos în jurul tău și așa mai scapi de niște unii (de cei care nu fac față stilului). Bun și acum vine partea în care ești judecat, aspru chiar că ești o lepră a societății, că nu te ți de facultate, că nu ai un job, că nu te căsătorești, că nu vrei să faci lucrurile pe care „oamenii mari” le fac. Ete fleoșc.

Sunt întreagă? Sunt pe străzi? Da și nu. Deci voi face haos în continuare.

Recitind ce am scris îmi dau seama că nu are nici măcar cea mai vagă urmă de logică, dar tot voi apăsa pe butonul de „Publică” because fuck you, that’s why.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

